Contact

Saturday, August 13, 2011

First time buat puding karamel

 

Untuk pengatahuan semua..hobi saya diwaktu lapang bukan sahaja melukis , membaca , berfikir(eceh..) bahkan juga memasak!

Bukan masak yang biasa-biasa lauk harian tu,tapi apa-apa resepi yang saya belum berpeluang nak buat dengan tangan saya sendiri.

So,hari ni punya google punya google…saya pun jumpa satu desert yang boleh la nak dikatakan sangat senang dan amatlah memaksa saya untuk membuatnya.Ye saya katakan sekali lagi..ianya amat senang..dan YUMMY…Thumbs up

Ha,ni lah hasil dari air tangan saya..

DSC01936DSC01937

 

Terinspirasi dari gambar ni..

 

Nampak nak-nak sama tu kira jadi la ye..

Nampak sedap kan?hehe..
Gembira je tengok bila dia menjadi ..satu kepuasan disitu!Alhamdulillah..So,anda-anda semua yang belum cuba tu ..anda patut cuba untuk tahu rasa hasil dari air tangan anda pula..Winking smile

Nak cuba?Nah resepi amik sini..

Resipi puding karamel

No comments: