Contact

Saturday, June 12, 2010

kenangan terindah ditepian sawah..




kami nak cari mana puncak Gunung Ledang..mana..mana??

4 petang- Pada jam 4 petang yang lepas(bukan bermakna hari ini punya 4 petang) telah ketemu 4 sahabat lama yang agak lama tidak ketemu...hampir 2 tahun bagi yang sorang ni sebab pergi merantau luar negeri(negeri jew..)..3 yang lain sebelum ni menuntut di Matrikulasi yang sama...


   Oleh kerana telah terlalu rindu akan 3 sahabatnya yang lain, maka appoinment tidak rasmi telah dibuat oleh keempat2 mereka di 'fb' . Kesemua mereka seperti yang diketahui, Alhamdulillah telah berjaya melepasi tahap yang seterusnya seperti menyambung ke peringkat ijazah..(betul tak ijazah..coz kadang2 suka eja salah...izajah... ;p)..

ok dah2 saya malas nak tulis laporan@berita lagi.. x best(walaupun dalam hati ada cita2 nk jadi pemberita T__T)!!!ermmm....Saya nak kongsi kenangan manis saya..Saya sayang sangat-sangat sayang dekat semua sahabat2 saya..terutama yang baru saya ketemu ini,iaitu DAYU,T-QUA,SYAT...korang memang best+sporting...nak ulang lagi...korang memang aq sayang ..sangat - sangat tau...kalau lepas ni aq jadi tak sayang.. maknanya jangan panggil aq Ainul!!!huh..serius sungguh! ;p

Ingat masa form5 dekat sekolah ,kami adalah sekelompok 4 sahabt yang sungguh baik...kalau dok dalam kelas..memang susah nak berbunyi..mulut macam berkunci....sampai kalau ada cikgu baru masuk mesti tegur ..yang empat ni kenapa ek diam ajerr..dok study khusyuk jerr...hehe,kami senyum...tapi Alhamdulillah dokongan antara kami tak pernah pudar sampai kami SPM...!!(kenapa aq banyk guna loghat indonesia niey?? mesti sebab dah banyak tengok cerita sinetron ni!!~x ble jadi...)



Terima kasih dekat dayu..sebab bagi saya kuih kegemaran saya ...apa ek namanya dia bentuk bunga warna hitam...(kuih keling kottt)...entah..tapi saya suka sangat-sangat!!!terima kasih sebab ingat lagi aq suka makan kuih tu...masa form5 aq ada bagi tau e??...ooouuhhhh Dayu...sungguh terharu sama kamu... :))

Terima kasih dekat Syat sebab dapat memberanikan diri juga akhirnya..menunggang motosikal sendirian ..untuk datang..ooouuhh lagi saya terharu...oohh ye,terima kasih juga kerana belanja kami minum petang tuhhh..banyak betul kita berceloteh kan....tapi rasenya x puas juga...~hihi..bahagia betul kita berempat petang tu..orang sekeliling pun tengok pelik jew... bila tengokk cara kita bergelak ketawa....Tapi kita langsung tak kisah! ..sebab kita tahu itu adalah hari kita...yang memang susah nak dapat...lebih susah dari nak dapat birthday gift setiap tahun!!Am i right??






Terima kasih pada T-qua sebab sporting ajer macam dulu..walaupun asyik kene amik gambar...tapi kami adil bagi semua masuk frame! =) .Teringat dulu masa kami berdua masuk pertandingan bersajak..punya nak dapat sijil+hadiah..haha..sanggup beb...walaupun sebelum tu tak pernah pun ada pengalaman...yang paling tak boleh lupa ..aq boleh lagi dapat JOHAN..T-qua pula dapat NAIB JOHAN!!!,,,huhuhuhu..terguling2 ni..ingat balik.. ;p




Akhir sekali...semoga persahabtan ini terus terjalin antara kita ..Amin..InsyaAllah..membawa kita lebih dekat serta ingat padaNya... Perjalann kita masih jauh..~~hopefully semua cita2 kita akan menjadi nyata suatu hari nanti...y pasti ia hanya menunggu masa~~



No comments: