Contact

Thursday, March 31, 2011

Apa itu Windows Live Writer’s?

 

Salam,

Hehe hari ni dapat update blog laju2 lagi sebab ada aplikasi baru dalam lappy ni.Hehe.Maka makin rajinlah saya nak buat homework dekat sini!^^

Aplikasi ni buat apa?

Senang je ,pada siapa2 yang pakai Windows 7th Pro pasti ada bendalah ni .Tak caya?cuba belek2 lappy anda sekarang ! Bukan dari segi luaran tapi dalaman..Huhu.Yang window lain tu tak pasti la pula..cuba anda rajin2 update software dalam komputer tu..pasti boleh buat hidup anda jadi mudah dan makin bahagia!

Sebab apa?

Sebab kalau nak update belog lepas ni tinggal buka software ni instead of every time you need to sign in before beginning with your new post lorh! Smile

There it comes the best part , wherenever saya buat ikon smiley , automatically dia jadi simbol muka comel!Lagi la saya jatuh cinta dengan benda ni.Maka saya pun cuba buat muka2 lain pula macam :

SmileSad smileOpen-mouthed smileSurprised smileHot smileSmile with tongue outEmbarrassed smileConfused smileSick smileParty smileFreezingJust kiddingRed roseNerd smileNinjaWinking smile

cool kan..apalagi cepat dapatkan edisi terbaru dari window anda!ker saya jew yang baru tau??he?hu3..Thumbs up

No comments: