Contact

Tuesday, September 13, 2011

UIAM dengan semester baru sesi 2011/2012

 

~ooo aq..
hanya ingin kau tahu..
besarnya cintaku..
tingginya hayalku…..~

ha..tetiba je kan nak update blog sambil dengar lagu slow entitle hanya ingin kau tahu dari Republik.Hehe..saja je nak buat mood sedih+terharu.. ;p

ok cakap pasal UIA,hari ni hari ketiga saya beraya disini sekali dengan menetap sementara menunggu cuti demi untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang student!sound serius huh,

Dengan bermulanya semester baru ni , azam pun mestilah baru..pengalaman dah baru(dah bertambah),so hopefully will be better here.

Pahit manis semester ni telah pun bermula sejak semalam lagi..haha

Pengalaman hari pertama je da boleh buat diri ketawa sendiri selama seminggu,erkk~almaklum minggu pertama disetiap semester baru pasti akan di busykan dengan proses add and drop for registration bagai…memang memenatkan+memeningkan dan pasti menguji kekuatan stamina anda.Kenapa?.ok..disini saya ingin menjelaskan..

Anda perlu berdiri selama lebih satu jam,itu pun kalau anda dapat beratur dibarisan depan,semata untuk mendapatkan borang yang diperlukan.Memang siapa yang tak panctual waktu pejabat tu,kena lambai je la oleh student yang terlebih panctual dihari pertama tu!

Nasib saya baik bila ada senior yang memahami bagi saya dapat tandatangan lecture pilihan hati dulu,sementara mereka bersabar menunggu giliran.Ooh terharu disitu~haha.Semoga Tuhan merahmati kamu!

DSC01853

masih mampu tersenyum walaupun sudah berjalan berkilo-kilometer.

1 comment:

ASJ said...

salam, ainul

selamat kembali ke uia. hehe;)
Semoga segalanya dipermudahkan. amin.